Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Omg eigenwijze beta
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Stuborn ben je
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Heb je overdag ook pijn (wanneer je niet aan het trainen bent)? Bepaalde oefeningen die de pijn specifiek uitlokken? Plaats eens foto's van je postuur en film e.v.t. de oefeningen die de pijn uitlokken.
        Voorzichtig doen met je schouders, meest kwetsbare gewricht by far en zou zonde zijn om in zo'n vroeg stadium al blessure's op te lopen.

Comment

• Originally posted by aktito View Post
          Heb je overdag ook pijn (wanneer je niet aan het trainen bent)? Bepaalde oefeningen die de pijn specifiek uitlokken? Plaats eens foto's van je postuur en film e.v.t. de oefeningen die de pijn uitlokken.
          Voorzichtig doen met je schouders, meest kwetsbare gewricht by far en zou zonde zijn om in zo'n vroeg stadium al blessure's op te lopen.
          True.. echt oppassen als je een schouder blessure oploopt ben je wel een tijd uit de running en kun je vrij weinig tot niet trainen!
          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Niet echt pijn, wel geknak als ik lateral raises/bp/shoulder press bewegingen doe zonder gewicht.

en oefeningen die het uitlokte afgelopen training waren alle oefeningen waarbij ik moest pressen ;p zal het donderdag wel filmen

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
              Niet echt pijn, wel geknak als ik lateral raises/bp/shoulder press bewegingen doe zonder gewicht.

en oefeningen die het uitlokte afgelopen training waren alle oefeningen waarbij ik moest pressen ;p zal het donderdag wel filmen
              Wat is dat nou voor onzin. Als je pijn hebt tijdens het uitvoeren van bepaalde oefeningen dan ben je toch niet goed bij je hoofd als je net die oefeningen gaat doen om het te filmen. Wil je soms een flinke blessure bij jezelf veroorzaken en het filmpje daarvan op youtube zetten? Nogmaals; maak z.s.m. een afspraak bij de fysio!
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Ik had eerst ook last van mn schouder. Ben toen meer gaan strechen en het is weggegaan
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Met schouder zeker niet door blijven sukkelen, fysio en rust.
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Ik wilde naar de fysio, maar hij had geen tijd wanneer ik tijd had, nu word het a.s week. Volgende week wss een weekje rust nemen dan, uiteraard wel goed blijven eten, en dan is er niets aan de hand. Weekje rust lijkt me wel het slimst sowieso tenzij hij ff knak knak doet en het is weer goed, maar denk het niet :P

En kutje als ik ook maar 1 ding mocht veranderen, waren het de aanhechtingen in me chest, meh wat zijn die lelijk. Dikke gap.

Comment

• Het zal vast al wel gevraagd zijn, maar in hoeverre helpt GIP je nu nog? En train je nu al in een homegym?
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Hej,

in principe maak ik nu zelf soms hele kleine changes, maar voornamelijk GIP nog. Zowel qua voeding/training als cardio. Nu heb ik gister een nieuw schema 'ingediend' en deze was goed. Dus GIP verandert eigenlijk alles wel voor me, en checkt alles. Vooral qua voeding ben ik heel blij, gezien als dit niet van GIP kreeg had ik never nooit zoveel kcals gaan eten denk. Maar kortom GIP regelt nog wel bijna alles, eens in de zoveel tijd stuur ik hem een updatje of een vraagje etc.

Dat nieuwe schema is trouwens niet helemaal nieuw hoor, is alleen een kleine verandering qua oefeningen. Op low rep dagen bijv CGBP ipv pushdowns omdat dit beter te combineren is met een lage reprange imo.

En nee homegym pas na de vakantie en als we zijn verhuisd.

High rep pull training
                        Lat pulldown wide grip
                        10x ~30kg
                        10x52kg
                        10x52kg (beetje gecheat dus stapje terug)
                        13x45kg

Normaal side raises, maar nee met me schouder niet.
                        Inverted rows (hoog met voeten op een bankje) maatje deed wel side raises
                        2x10xbw

Bent-over barbell row
                        10x50kg
                        10x50kg
                        9x50kg

Facepulls Geen last van me schouder hiermee3x10x?? Wat een chille oefening

Leg curls
                        10x66kg
                        10x73kg
                        10x73kg

Incline dumbell curls gewicht per kant
                        7x12kg
                        10x10kg
                        10x10kg

Hammer curls met cheat, gewicht per kant
                        2x10x12kg

Comment

• Link
                          Paar pdf'jes voor als je je nog wil verdiepen in rotator cuff/shoulder issue. Misschien dat wat fatsoenlijk stretchen het al wat verdraaglijker voor je maakt (dit is geen advies om de fysio over te slaan overigens, gewoon gaan uiteraard). Kans bestaat dat hij je vergelijkbare oefeningen gaat voorschrijven.

Dit is trouwens ? Push-pull met high/low-rep dagen of max-min intensiteit of ?

Comment

• Tnx. Zal ik vanavond effe gaan lezen.

het is zo ingedeeld trouwens:
                            Maandag 4x5 sets/reps PUSH
                            Dinsdag 4x5 sets/reps PULL
                            Donderdag 3x10 sets/reps PUSH
                            Vrijdag 3x10 sets/reps PULL

Comment

• Vanavond lekker vlees naar binnenhappen, lekker gourmetten. Voorderest gewoon goed gegeten.

Doel voor dit jaar is sws 70kg met een lager vetpercentage, hoelaag weet ik niet maar 12/10 oid lijkt me wel nice, als dat in December lukt ben ik helemaal blij. Dan gewoon lekker schoon verder bulken ofzo

Comment

• Je gaat dit jaar dus nog wel cutten of niet ?? aangezien je lager wil staan in VP
                                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X