Omg eigenwijze beta
Dex: 2013 its serious | Log
Collapse
X
-
Heb je overdag ook pijn (wanneer je niet aan het trainen bent)? Bepaalde oefeningen die de pijn specifiek uitlokken? Plaats eens foto's van je postuur en film e.v.t. de oefeningen die de pijn uitlokken.
Voorzichtig doen met je schouders, meest kwetsbare gewricht by far en zou zonde zijn om in zo'n vroeg stadium al blessure's op te lopen.
Comment
-
Originally posted by aktito View PostHeb je overdag ook pijn (wanneer je niet aan het trainen bent)? Bepaalde oefeningen die de pijn specifiek uitlokken? Plaats eens foto's van je postuur en film e.v.t. de oefeningen die de pijn uitlokken.
Voorzichtig doen met je schouders, meest kwetsbare gewricht by far en zou zonde zijn om in zo'n vroeg stadium al blessure's op te lopen.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostNiet echt pijn, wel geknak als ik lateral raises/bp/shoulder press bewegingen doe zonder gewicht.
en oefeningen die het uitlokte afgelopen training waren alle oefeningen waarbij ik moest pressen ;p zal het donderdag wel filmenI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik wilde naar de fysio, maar hij had geen tijd wanneer ik tijd had, nu word het a.s week. Volgende week wss een weekje rust nemen dan, uiteraard wel goed blijven eten, en dan is er niets aan de hand. Weekje rust lijkt me wel het slimst sowieso tenzij hij ff knak knak doet en het is weer goed, maar denk het niet :P
En kutje als ik ook maar 1 ding mocht veranderen, waren het de aanhechtingen in me chest, meh wat zijn die lelijk. Dikke gap.
Comment
-
Hej,
in principe maak ik nu zelf soms hele kleine changes, maar voornamelijk GIP nog. Zowel qua voeding/training als cardio. Nu heb ik gister een nieuw schema 'ingediend' en deze was goed. Dus GIP verandert eigenlijk alles wel voor me, en checkt alles. Vooral qua voeding ben ik heel blij, gezien als dit niet van GIP kreeg had ik never nooit zoveel kcals gaan eten denk. Maar kortom GIP regelt nog wel bijna alles, eens in de zoveel tijd stuur ik hem een updatje of een vraagje etc.
Dat nieuwe schema is trouwens niet helemaal nieuw hoor, is alleen een kleine verandering qua oefeningen. Op low rep dagen bijv CGBP ipv pushdowns omdat dit beter te combineren is met een lage reprange imo.
En nee homegym pas na de vakantie en als we zijn verhuisd.
High rep pull training
Lat pulldown wide grip
10x ~30kg
10x52kg
10x52kg (beetje gecheat dus stapje terug)
13x45kg
Normaal side raises, maar nee met me schouder niet.
Inverted rows (hoog met voeten op een bankje) maatje deed wel side raises
2x10xbw
Bent-over barbell row
10x50kg
10x50kg
9x50kg
Facepulls Geen last van me schouder hiermee3x10x?? Wat een chille oefening
Leg curls
10x66kg
10x73kg
10x73kg
Incline dumbell curls gewicht per kant
7x12kg
10x10kg
10x10kg
Hammer curls met cheat, gewicht per kant
2x10x12kg
Comment
-
Link
Paar pdf'jes voor als je je nog wil verdiepen in rotator cuff/shoulder issue. Misschien dat wat fatsoenlijk stretchen het al wat verdraaglijker voor je maakt (dit is geen advies om de fysio over te slaan overigens, gewoon gaan uiteraard). Kans bestaat dat hij je vergelijkbare oefeningen gaat voorschrijven.
Dit is trouwens ? Push-pull met high/low-rep dagen of max-min intensiteit of ?
Comment
-
Vanavond lekker vlees naar binnenhappen, lekker gourmetten. Voorderest gewoon goed gegeten.
Doel voor dit jaar is sws 70kg met een lager vetpercentage, hoelaag weet ik niet maar 12/10 oid lijkt me wel nice, als dat in December lukt ben ik helemaal blij. Dan gewoon lekker schoon verder bulken ofzo
Comment
-
Je gaat dit jaar dus nog wel cutten of niet ?? aangezien je lager wil staan in VPIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment